Billagan הינו פיתרון 360 מלא ומקיף לניהול גני ילדים ברשויות המקומיות ואצל מפעילי גנים פרטיים. במערכת משולבים אוטומציות ותהליכי בינה מלאכותית לצורך ייעול ויכולת ניהול גורמים רבים השותפים בתהליך החל מהורי הילדים, הילדים מפעילי החוגים והספקים השונים. המערכת משקפת בזמן אמת ובכל רגע נתון את נתוני הליבה החשובים להנהלה, לגננות ולמשתמשים אחרים בדשבורד מנהלים פשוט וידידותי. המערכת עומדת בכל דרישות חוזרי המנכל של משרד החינוך בנושא גביית תשלומי הורים ונותנת מענה לכל תהליכי ניהול גן הילדים החל מהרישום והגבייה ועד ניהול כרטיסי תלמיד וניהול ההוצאות וההכנסות.
אנחנו ננהל את הכל בשבילכם ונשקף לכם את התהליך – אין צורך בהקצאת כוח אדם נוסף מטעם הרשות המקומית למשימה.
מערכת רישום ושיבוץ ילדים בגני הילדים
גבייה אינטרנטית מאובטחת פשוטה וידידותית התאמת סכום הגבייה לכל תלמיד בחלוקה לסעיפי גבייה ובהתאם לגבייה שאושרה באותו מוסד
אזור אישי אקטיבי לגננות הכולל צפייה בנתוני גבייה ותשלומים, אישור הפעלות לתשלום ועוד.
דשבורד BI המאפשר קבלת נתונים משמעותיים להנהלת הרשות בכל רגע
דוחות בזמן אמת על מצב הגבייה והתקציב
ניהול תשלומים למפעילי חוגים וספקי שירות אחרים הנותנים שירות לגנים
התאמה למערכות הנהלת חשבונות שונות
מערכת תזכורות תשלום אוטומטית
ניהול מקוון של הקופות הקטנות הנמצאות בגנים ובקרה שלהן
תשובה: בהחלט. לכל הורה נשלח מסרון עם קישור ייעודי בו הוא יכול באמצעות ת.ז לשלם את התשלומים עבור ילדם דרך המערכת, ללא צורך בביורוקרטיות מיותרות. על פי זיהוי ת.ז יופיע גובה התשלום הנדרש וניתן לשלם אותו בקלות בכרטיס אשראי ולקבל קבלה ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני.
תשובה: אחת המטרות העיקריות של Billagan היא עזרה לגננות לתפעל את הגן באופן שוטף. על ידי זיהוי ת.ז של הגננת היא יכולה להיכנס לאזור האישי ולעקוב אחר התקציבים וההוצאות של הגן. הגננת יכולה לעקוב אחר מצב התשלום של הורי הילדים ולצפות בהיסטוריית ההפעלות והתשלומים של הגן. כמו כן, הגננת יכולה לאשר או לדחות בקשות תשלום של מפעילים בלחיצת כפתור פשוטה, בהתאם לשיקולי התקציב שנמצאים מולה בצורה בהירה ונגישה.
תשובה: המערכת מרכזת במקום אחד את כלל התשלומים לגנים ואת מצב הגבייה והתקציבים של כולם. במקום להעסיק מספר אנשי צוות שינסו לרכז את כל המידע בטבלאות אקסל ואנשי צוות נוספים שיהיו אחראים על הגבייה ומעקב אחריה- ניתן לעשות את הכל במערכת אחת שאנחנו אחראים על תפעולה, כך שאין צורך בהקצאת אנשי צוות נוספים מטעם הרשות למשימה. המערכת מספקת דו"חות בזמן אמת אודות מצב הגבייה והתקציבים גם ברמת הגנים וגם ברמה הכללית של הרשות, וכך ניתן לנהל באופן מסודר ויעיל את תקציבי הגנים ולעקוב אחריהם. הנתונים המוצגים מתעדכנים בצורה מיידית ושוטפת עם התקדמות הגבייה בפועל.
תשובה: גם מפעילים וספקים שעובדים עם הגן יכולים להעלות חשבוניות למערכת ובכך לייעל את התהליך ולהבטיח שהתשלום יירשם במערכת כחלק מהתקציב בצורה הטובה ביותר, וכן להבטיח תשלום מלא בהליך שקוף ומסודר למפעילים השונים.
תשובה: ניתן לשלוח הודעות תזכורת להורים שטרם הסדירו את חובם לגן באמצעות לחיצת כפתור פשוטה. הגננת יכולה לעשות זאת דרך המשתמש האישי שלה, בהתאם למעקב אחר נתוני הגבייה של הגן.
תשובה: שירות קופות קטנות מאפשר לרשות לעקוב אחר פעילות קופות הקטנות של כל הגנים ברשות המקומית דרך Billagan. באמצעות חיבור פרטי הכרטיס הנטען של הגננת ניתן להעלות את כלל החשבוניות, הקבלות והאסמכתאות לתוך המערכת. המערכת מתחברת לנתוני חברת האשראי וכך ניתן לעקוב אחר אישורים שטרם הועלו, רכישות שחורגות מהתקציב וכדומה. שירות קופות קטנות מאפשר לנהל את התקציב לפי סעיפים ועקוב אחר כלל התשלומים שמבצעים הכרטיסים הנטענים באופן מלא. השירות מוציא בסוף החודש אוטומטית רשימה מסודרת להנהלת החשבונות. המערכת הינה עצמאית ויכולה לעבוד גם ללא Billagan, למשל במעונות ובמקומות נוספים שמתנהלים עם קופות קטנות, אך בחיבור לה מתאפשרת תמונת התקציב המלאה והמסודרת ביותר ויש שקיפות מלאה אודות הנעשה בתקציב של כל גן.
תשובה: לוח הבקרה המקומית מציג את המדדים החשובים להנהלת הרשות המקומית על פי בחירתה וניתן להציג אותו מכל מכשיר נייד ומחשב למעקב תמידי ונוח. בנוסף, יוצגו מדדי ההתקדמות בגבייה, גבייה על פי גנים ועוד. הנתונים מתעדכנים בצורה מיידית ושוטפת באופן אוטומטי.
תשובה: ניתן לבצע מעקב בצורה מלאה ושקופה אחר כספי סעיף שירותים ורכישות באמצעות מערכת 'קופות קטנות' שלנו. המערכת מאפשרת מעקב אחר כספי סעיף שירותים ורכישות המועברים לכרטיס אשראי נטען, ועל הגננות להעלות אסמכתאות, קבלות וחשבוניות למערכת. המערכת מתריעה על חריגות מהתקציב ומחלקת אותו בצורה נוחה לסעיפים. כמו כן, היא שולפת את המידע על העסקאות מהכרטיס כך שבמידה ויש עסקאות שלא הועלו עבורן המסמכים הנדרשים היא מקפיצה התרעה.
תשובה: אנחנו מעמידים שירות לקוחות זמין לטיפול בפניות הורים, גננות ומפעילים בכל יום בין השעות 08:30-15:30. ניתן לפנות בכל אמצעי התקשורת הקיימים – מערכת פניות ייעודית מדפי השירות, טלפון , ווטסאפ ומייל. הפניות מטופלות באופן מיידי ומתועדות במערכת תיעוד לצורך המשך טיפול ובחינת סוג פניות חוזרות .